Kompleksowa obsługa konferencji stanowi jedną z części składowych działalności formy PORTAL. Organizowane przez naszą firmę konferencje, sympozja czy kongresy dostarczają strategicznych informacji oraz stwarzają nieograniczone możliwości zdobycia praktycznej wiedzy z różnych dziedzin.

Posiadamy doświadczenie w kompleksowej organizacji, doradztwie oraz programowaniu wszelkiego rodzaju specjalistycznych spotkań na terenie Polski jak i za granicą.

W połączeniu z konferencją czy kongresem możemy zaoferować Państwu:

  • kompleksową organizację wystaw i targów
  • organizację tematycznych akcji promocyjnych i reklamowych

W tworzeniu konferencji, sympozja, kongresów czy zjazdów współpracujemy z:

  • siecią hoteli i ośrodków szkoleniowo-konferencyjnych w całym kraju
  • ekipami tworzącymi systemy nagłośnienia i oświetlenia
  • firmami cateringowymi
  • biurami podróży
  • firmami oferującymi tłumaczy
  • projektantami

Doświadczenie naszego zespołu gwarantuje skuteczność organizowanych imprez. Mamy znakomitą i długoletnią praktykę zawodową, a nasze zadania realizujemy w sposób efektywny i oryginalny.

Oferowane przez nas projekty organizacji imprez mogą być dowolnie modyfikowane w zależności od potrzeb i oczekiwań naszych Klientów.

Jednym z podstawowych celów konferencji jest unikalna możliwość wymiany poglądów z innymi uczestnikami.

W ramach organizowanych imprez oferujemy:

  • druk, opracowanie graficzne oraz dystrybucję materiałów informacyjnych (usługi wydawnicze i poligraficzne w pełnym zakresie)
  • przygotowanie kompleksowej bazy danych, rejestracja uczestników oraz obsługa informacyjno-recepcyjna
  • pełną obsługę cateringową
  • organizację imprez łącznie z wynajmowaniem i aranżacją pomieszczeń, oznakowaniem terenu
  • wyposażenie multimedialne sal szkoleniowych
  • artykuły reklamowe (gadżety reklamowe)
  • obsługę hostess
  • transport autokarowy jak i indywidualny
  • organizację programu towarzyszącego
  • obsługę tłumaczy

Przedstawiona oferta zapewni Państwu harmonijny przebieg organizowanej imprezy