Strona internetowa jest jednym z najważniejszych narzędzi Twojej firmy. Kiedy użytkownik wejdzie na nią, jest to zazwyczaj pierwsza interakcja z Twoją marką, a jak wiemy, pierwsze wrażenie jest najważniejsze.
Dziś witryna firmy to nie tylko wirtualna wizytówka, ale przede wszystkim panel wymiany informacji. Dlatego tak ważne jest, jaki wizerunek Twojej firmy i marki wyłania się z jej strony www.
Budujemy strony tak, aby użytkownik poruszał się po niej w sposób intuicyjny i aby strona służyła wymianie informacji i wspierała kooperację. Tworzymy strony zgodnie z wymogami web-usability, czyli standardami określającymi użyteczność strony (gdzie użyteczność rozumiana jest jako funkcjonalność, łatwość i intuicyjność w użyciu) ma zdecydowanie większe szanse na zdobycie klienta oraz zbudowanie atmosfery wiarygodności i zaufania.
Projektujemy i realizujemy reklamy oraz systemy informacji wizualnej w przestrzeni miejskiej dbając o estetykę oraz czytelność i jakość przekazu. Szeroki wybór form dających się zastosować w tego typu reklamie, dokładnie odzwierciedla to, czego Państwa firma potrzebuje aby móc przekazać w jak najbardziej czytelny i interesujący sposób każdą informację.
Zaprojektowanie strony musi ściśle odpowiadać założeniom właściciela strony i musi precyzować jego wymagania. Założenia jako fundament strony powinny uwzględniać oczekiwania potencjalnego użytkownika serwisu. Trzeba spojrzeć na tworzony projekt z punktu widzenia osoby, która będzie odwiedzać witrynę.
Ergonomia strony internetowej to zespół schematów wynikających z przyzwyczajeń tzw utartych ścieżek, według których internauci wręcz intuicyjnie poruszają się po serwisie.
Strona powinna być skonstruowana w sposób, który ułatwi internaucie zapoznanie się z ofertą firmy, a także umożliwi poruszanie się po internetowej przestrzeni osobom, które nie są w tym biegłe. Wygodniejsza strona zwiększa grupę osób (odbiorców), które będą w stanie zapoznać się z proponowanymi przez nas usługami.
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek zmusza nas do podejmowania działań, które pozwolą robotom wyszukiwarki lepiej zrozumieć i łatwiej zaindeksować witrynę. Jest wiele czynników wpływających na ten stan rzeczy: precyzyjnie dobrane frazy, zwiększona konwersja, pełna optymalizacja kodu, optymalizacja pod mobile itd.
Brak cierpliwości użytkowników witryn jest podstawowym argumentem wymuszającym optymalizowanie stron pod kątem szybkości wczytywania, a tym samym działania strony. Jest wiele czynników które należy uwzględnić przy wyborze hostingu rzetelność dostawcy, gwarancja uptime, wsparcia, przepustowości, czasu trwania umowy i ceny.